Hanos - Geldig van 13.06 tot 13.07.2022

"gastvrijheid overstijgt eens 'sociale smeerolie"." gastvrijheid begint simpelweg met de collega's die binnen jouw zaak passen dat houdt wat mij betreft ook in dat collega's weten hoe het heurt' en dus betekent niet dat we ons altijd volgens bedoel ik dat gedrag en regels moeten de benadering van gasten met 'u' of 'je' als horecaondernemer wilt uitstralen en op ontzettend veel invloed op." meer weten over 'gastologie'? beluister op spotify jeannines podcast de stamtafel - dé podcast over gastvrijheid voor de gastoloog voor deze zomer jeannines tips wees nieuwsgierig waarom mensen bij jou op het terras komen zitten • serveer het eerste drankje binnen 5 minuten dat het terras er verzorgd uitziet met plekken zowel in de zon als schaduw dat er altijd een medewerker zichtbaar is voor gasten • verras met borrelbites zoals bitterballen en niet alleen standaard met • verras de gast met thee • heb plezier in het werk en straal dit uit specialisten sushi is bijvoorbeeld heel belangrijk • zorg voor herhaalbezoek • bedank gasten voor hun bezoek aan het terras en verleid ze om nog eens te komen • zeg je gasten op een vrolijke en enthousiaste manier gedag als ze voor iets lekkers." wees creatief! hoe gastvrij ben jij? het boek over gastvrijheid in de horeca het nieuwste boek van jeannine sok 'hoe gastvrij ben jij?' staat boordevol is hét handvat om jezelf en het team de fijne kneepjes van gastvrijheid en het voor meer kennis en ervaring bij om inzicht te krijgen in de gast en hoe je die het beste op een positieve manier kunt benaderen hardcover - 228 pagina's