Bidfood - Geldig van 16.05 tot 12.06.2022

klantenservice de stem van bidfood valerie kepel klantenservice medewerker stuk voor stuk onmisbare schakels in de totale ontzorging van horeca- de schermen valerie kepel werkt voor het service center van bidfood nieuwegein en bidfood utrecht oplossingen het verschil kan maken voor de klant voorraadbeurs vragen over producten en leveringen tot mogelijke oplossingen bij een uitdaging" dan telefoontjes aannemen en eventuele klachten in ons klachten chauffeurs en orderpickers." komt binnen altijd bereikbaar voor veel klanten het eerste aanspreekpunt en de 'link' bidfood-vestigingen van wie de lijn tijdelijk overbezet is dan treedt onze calamiteitenlijn' in werking en worden de telefoontjes automatisch doorgezet naar ons." online voorraadcheck vriendelijke stem je zou valerie 'de stem van bidfood kunnen noemen empathisch zijn voor dit werk en jezelf in de ander het best vervelend dat ik niet méér kan doen dan in mijn dat je er alles aan doet om ze te helpen." klant bestelt in bidfood- webshop