Makro - Geldig van 10.01 tot 22.01.2022

customer journey terrasgasten voorafgaand aan terrasbezoek communicatie informeren en voorbereiden gasten omtrent regels en veiligheid oriëntatie aankomst online of telefonisch reserveren heldere marketing in- en uitgang en zichtbare looplijnen ltd tijdens het terrasbezoek ontvangst terras melden bij welkomstdesk desinfectie bij binnenkomst afstandsmarkeringen zichtbaar communicatie houd 1,5 meter afstand tot andere gasten & medewerkers communiceer hygiène en routing voorschriften oso routing aan tafel keuze maken afstandsmarkeringen en richting looproute zichtbaar algemeen menubord tafels minimaal 1,5 meter uit elkaar tenzij de tafels zijn afgeschermd per groep tafels sociale interactie bediening order plaatsen blijven zitten aan tafel bestelling gereserveerd via bijzettafel digitaal of bij terras bediening op 1,5 meter afstand toilet bezoek betalen exit toiletroute zichtbaar uitsluitend contactloos en aan tafel via een aparte uitgang desinfecterende gel bij vertrek sss hlililo download hier de hygiëne & schoonmaak brochure afloop van het terrasbezoek evaluatie schoonmaak online reviews als mogelijkheid voor gast desinfecteer tafels en stoelen voor nieuwe reservering communicatie bedanken bezoeken respecteren voorschriften