Hoogvliet - Geldig van 21.04 tot 31.05.2023

hebben naast onder andere chrysanten en cactussen ook een blauwe maandag interesse in gezonde voeding ben ik bij harvest house terechtgekomen ons doel is de keten van teler naar consument zo kort mogelijk te maken en een bron van gezond coöperatie van een 50-tal telers die de lekkerste vruchtgroenten telen waar deze benaming vandaag komt? vruchtgroenten ontstaan nadat er komkommers en aubergines als samenwerking "hoogvliet en harvest house werken al ruim 16 jaar samen en die samen- werking wordt steeds intensiever samen met hoogvliet zorgen we voor het optimale assortiment met tomaten samen zijn wij de schakel tussen de "wij willen een bron van gezond leven zijn" telers alle aandacht besteden aan innovatieve en duurzame manier de lekkerste vruchtgroenten telen wij zorgen dat onze producten direct van de bron bij de supermarkt komen de consument en de supermarkt vragen steeds meer van elkaar en dus van ons." trendgevoelig "op basis van trends en inzichten uit retail- en consumentendata die over bijvoorbeeld het assortiment of het trendgevoelig is? dat verschilt diana van der meer introduceerden we de snack- komkommer en die groeit nog steeds de snacktomaat is inmiddels niet meer weg te denken als gezonde voor dat zeker het stuk snackgroente het vooral als onze taak om op alle mogelijke manieren te blijven voorzien voeding." met maar 10 snoeptomaatjes heb je nog eens geconcentreerder in voedingsstoffen ten opzichte van duurzaamheid "duurzaamheid speelt een grote aan hoe het in het schap in de de optimale verpakking en de als versproduct kunnen worden waar niks mis mee is qua smaak verwerken we in soepen en sauzen we telen met aandacht voor een gezonde planeet en een groeiend aandeel van onze teelt is biologisch overal houden we rekening met als je de bron van een gezond leven wilt zijn!"