Bidfood - Geldig van 15.03 tot 31.12.2023

even voorstellen christiena zhou regio noord-oost met hem ben ik uiteindelijk naar nederland verhuisd ervaring opgedaan in de horeca en kwam ik erachter heen heb ik verschillende functies gehad waarin ik me dertig jaar geleden ben ik op zesjarige leeftijd samen met mijn broer vanuit hong kong naar nederland ver- restaurants met een link naar china heeft me altijd erg van medewerker op de vloer heb opgewerkt naar even voorstellen ada thong chan regio midden-west sinds oktober 2022 werk ik bij angliss en ik merk dat inmiddels ben ik alweer 1 jaar werkzaam als medewerker een bedrijf te werken waar chinees wordt gesproken en waar veel contact is met chinese ondernemers tijdens mijn werk ben ik verantwoordelijk voor het den van vragen naast het fysieke contact tussen klant en account- het chinees wil communiceren is dat vaak omdat ze in het chinees net iets sneller uit de voeten kunnen dan in het nederlands in mijn rol als medewerker klantenservice bin- het daarom erg fijn dat klanten bij angliss kunnen kiezen in welke taal ze geholpen willen worden het voelt op deze manier voor klanten vertrouwd dat ze altijd bij mij terecht kunnen! "door mijn werk voel ik me betrokken bij de chinese gemeenschap" ada thong chan ik vind persoonlijke aandacht belangrijk om een warme relatie met onze klanten op te bouwen daarom probeer ik iedere week of om de twee weken naar klanten te bellen om te vragen hoe het gaat en of ze nog ergens hulp bij nodig heb- sta en ze mij weten te vinden als ze vragen heb- nog beter te leren kennen en hen te helpen met de uitdagingen waarmee ze te maken hebben daar krijg ik namelijk energie van! even voorstellen piao song regio zuid-west ondertussen woon ik alweer als journalist voor een chinese krant gewerkt in mijn tijd als journalist heb ik veel contacten gelegd met chinese ondernemers uit verschillende het is daardoor makkelijk om mij in de chinese klant te verplaatsen en het gesprek te beginnen erg blij dat ik de positie van accountmanager mag komen goed van pas in mijn dagelijks werk tegenwoordig worden klanten geconfronteerd met hoge energiekosten en stijging van inkoopprijzen om belangrijk om goed naar klanten te luisteren en probeer vanuit gevoel in combinatie met harde data tot een zo goed mogelijke oplossing te komen vanuit bidfood ondersteunen wij met een tool voor het beheer van energiekosten en een groeiend merk artikelen kunnen ze tot wel de helft besparen accountmanagers maken een passende calculatie op basis van de inkoopprijs met een bijpassend onze klanten een overzicht om slim te besparen