Bidfood - Geldig van 11.01 tot 06.02.2021

q&a wat ga je precies doen voor bidfood klanten vanuit laaiend? de winst van online vindbaarheid 5x vragen aan jelte van echtelt over het belang van online vindbaarheid "samen met bidfood gaan we ondernemers helpen met het versterken van hun online opbouwen van een e-mailstrategie of het ontwikkelen van een nieuwsbrief maar ook door extra services aan te persoonlijk sms'je dat klanten op de hoogte houdt van hun bestelling deze speciale service aan klanten van bidfood hebben we afgetrapt met een webinar in foodyard." voor nieuwe klanten kunnen we de vindbaarheid verbeteren op google jelte van echtelt is marketing expert en eigenaar van het utrechtse online bidfood helpt hij horecaondernemers hun vindbaarheid te vergroten in de de fastservice? waarom is het zo belangrijk om in deze tijd online vindbaar te zijn? "de gast zoekt eerder online naar een plek om eten te bestellen of een tafeltje te reserveren dan dat ze de telefoon minder horeca is een andere aanpak nodig dan in de grote stad met meer om je te verbinden aan unieke platforms die bijdragen aan je online vindbaarheid zoals chapchap." zijn fastservice- ondernemers eigenlijk wel een beetje marketing gedreven? hoe gaan jullie te werk? dat het er in drukke tijden een beetje bij inschiet ondernemers zijn aan het knallen met bezorging en afhaal en hebben geen budget of te weinig tijd voor de marketing en dat terwijl het zo belangrijk zien dat je al vrij eenvoudig en betaalbaar online een groot verschil kunt maken." gevestigd? wat is het gewenste bezorggebied en bereik? welke concurrenten zitten er in de nabije omgeving? hoe hoog verschijnt de ondernemer in google? bij welke zoekwoorden wordt jouw restaurant getoond? aan de hand van die resultaten kijken we hoe een nieuwsbrief op te stellen." fastserviceondernemer willen meegeven? en er honderd bestellingen op een dag over de toonbank vliegen." bidfood