Bidfood - Geldig van 13.01 tot 08.02.2020

met foodyard foodwellness bindt bidfood de strijd aan tegen stress op de werkvloer "een gezonde horeca kan niet zonder inspiratie en "foodyard amsterdam is op beide berekend en voorziet in nieuwe energie voor de ondernemer en zijn team." wat heeft bidfood er zelf aan als horecaprofessionals goed in hun vel zitten? "gaat het goed met hen dan gaat het goed met ons het is een typische win-win klant-leverancier verhouding klanten zien ons als hun we met elkaar de uitdagingen het hoofd bieden en oplossingen bedenken die ons allemaal verder helpen we moeten de balans en relaxen én tussen winst en welzijn." waarom is bidfood zo begaan met het welzijn van zijn klanten? "we kennen de uitdagingen van de horecaprofessionals werkdruk zo hoog als in de verder dan informeren en de keerzijde van de medaille want het gaat goed met de weinig mensen zijn dan moet je dus slim zijn met keukensupport bieden we al slimme oplossingen; van apparaten die het werk uit handen nemen tot effectieve mise-en-place concepten die kunnen de werkdruk iets bidfood niet zijn als we niet doen we met foodwellness dat zich focust op het welzijn elke dag weer keihard werken daar moeten we zuinig op inspireren en ontspannen." aandacht voor het team foodyard foodwellness draait om het welzijn van de horecaprofessional de chef die met zijn team elke dag het onderste uit en -vrouw die de gasten in de watten leggen en de horecaondernemer die het hoofd breekt over tal van van personeel tot het bieden van een constante de praktijk niet altijd mee uit onderzoek blijkt dat de behoefte aan horeca- medewerkers met meer dan 10 procent zal per jaar moeten werven toch studeren er jaarlijks maar 3.000 nieuwe koks het personeelsverloop kost de horeca 1,4 miljard euro onderbezetting ook het risico van kwaliteitsverlies werkstress nog maar te aan de orde van de dag en maar liefst 34 procent van het langdurig verzuim is stress-gerelateerd horeca in balans past dit ook bij het dna van bidfood? mee met onze klanten en anticiperen op ontwikkelingen nieuwe diensten en initiatieven tijdens en kort na de crisis lag de focus op de groei van het calculatie en rendement er een hoofdrol voor inspiratie samen in ons foodyard hét inspiratiecentrum voor tspannen met foodyard foodwellness neemt bidfood de horeca- problematiek uiterst amsterdam omgetoverd tot een bron van inspiratie spirit van foodyard is alles met elkaar verbonden enerzijds is er de inspiratie middels leerzame workshops en sessies over mise-en-place concepten en originele bereidingen anderzijds staat foodwellness in het teken van de totale balans in uw een slimme inrichting van de processen en werkplek tot het welzijn van uzelf en uw medewerkers met onder meer een underwater kitchen zen-garden en een mentale gezondheidscheck biedt foodyard amsterdam alles om de accu weer op geïnspireerd en uitgerust kan terugkeren naar de mensen daarom op een middagje foodwellness in deze mentale powerbreak met een van onze inspiratiesessies ontmoeten elkaar hier om geïnformeerd en geïnspireerd foodwellness voegden we weer een nieuw hoofdstuk toe aan deze bijzondere setting gericht op onthaasten en rekening houdend met de keerzijde van het succes met stress en onderbezetting want ook dat is een ontwik- keling waar we bovenop zitten." "de balans tussen winst en welzijn moet bewaakt worden? kijk voor meer info op foodyard.nl wim stroes psciodirecteur du bide000 bidfood.nl