Bidfood - Geldig van 14.02 tot 27.02.2022

klanttevredenheidsonderzoek bidfood langs de meetlat wat vindt de klant' van bidfood? op die vraag kwam klanttevredenheidsonderzoek bidfood op alle onderdelen een ook punten die extra aandacht zijn er verbeteringen doorgevoerd komend voorjaar wordt duidelijk of die effect hebben gehad; dan is het namelijk tijd voor een nieuw uitnodigen! uiteenlopende onderdelen van het bestelsysteem tot het functioneren van de afdeling service & het aannemen van een nieuwe medewerker bij de om de resultaten van het kto'significant' te noemen webshop gaat verbeteren waarom een kto? het klanttevredenheidsonderzoek is opgezet en de kwaliteit ervan te verhogen uitgevoerd door het onafhankelijke onderzoeksbureau er is een project gestart voor het bedienen van klanten die behoefte hebben aan kleinere verkoopeenheden blijven verbeteren en uw feedback hierin is de kans om bepaalde onderdelen binnen die een positief effect hebben op de klanttevredenheid gebruikt bidfood de uitkomsten van het kto als jaren een onderzoek uit te laten voeren door onderbouwing in offertes en aanbiedingen onze klanten te meten en verbeteren hoe nu verder? het kto biedt een goed inzicht in de sterke en doe mee aan ons kto van 2022 en help minder sterke punten van de dienstverlening bidfood bij het optimaliseren van de op basis van de uitkomsten heeft bidfood dienstverlening! onze accountmanagers een hoge score voor onze chauffeurs en voor de vriendelijkheid van service & support medewerkers van onze afdeling service voor de algehele dienstverlening van bdfood duidelijk overzicht van de voorraad qua inspiratie beoordeelt u bidfood de klachtafhandeling een ruime voldoende rekenen zo oordelen onze klanten over de kwaliteit van onze producten op het gebied van duurzaamheid is er nog ruimte voor winst al scoort bidfood ook op dit onderdeel een ruime voldoende served bidfood