Bidfood - Geldig van 19.09 tot 31.10.2022

Catalogus van Bidfood van 19.09.2022

Producten in deze folder

menukaart checklist menukaart checklist zo smaakt uw menu naar meer personeelsbeleid wordt beïnvloed door wel vermelden en wat juist niet? precies voor dat soort vragen hebben wij een menukaart checklist gemaakt vol tips en weetjes waarmee uw menukaart efficiënt én om van te smullen wordt basis personaliseer de menukaart • voeg een logo toe geef een beknopte uitleg over het ontstaan van uw horecazaak de stijl moet passen bij uw doelgroep kies voor de juiste kwaliteit waterdicht of geplastificeerd beschikbaarheid online menu online beschikbaar stellen • zorg voor een mobiel formaat of format • zorg voor een qr-code naar de menukaart online • voeg uw sociale kanalen toe aan de menukaart bidfood support com van de consumenten maakt een restaurant keuze op basis van het menu opmaak lettertypen • niet meer dan 1 à 2 lettertypes gebruiken • kies voor leesbaar en overzichtelijk kleuren denk aan kleurgebruik en contrast kleurencontrast zorgt voor onderverdeling en extra aandacht overzicht houdt het overzichtelijk geen afleidende afbeeldingen of illustraties categoriseer dranken en gerechten gerechten kleurgebruik • groen impliceert verse gerechten oranje is eetlust opwekkend • geel zorgt voor positieve associaties rood zet aan tot actie bidfood omschrijving • gebruik bijvoeglijk naamwoorden die passen bij het gerecht • nostalgische omschrijvingen storytelling speelt een steeds grotere rol trends • maak gerechten kenbaar die voldoen aan bepaalde dieetwensen bied de optie aan voor halve of hele porties 'zonder eurotekens zet een menukaart aan tot 30% meer uitgaves per consument' indeling menukaart houd het overzichtelijk • zorg voor een duidelijke en gestructureerde opbouw • voorkom keuzestress door positionering margemakers bovenaan linker- of rechterhoek in het midden nieuwkomers en minder populaire gerechten opvallend lettertype of omkadering • creeer meer vraag door iets "tijdelijk aan te bieden |||d| prijzen do's and don'ts plaats het gerecht links • plaats de prijzen rechts vermijd het gebruik van eurotekens dit leidt tot 30% meer uitgaven van de consument speel met de verschillende prijzen upsell & after sales voor een vaste prijs bied margemakers aan in menu-vorm •relatief goedkope prijs' koppelen kan in verschillende opties suggesties voor extra toppings • voor een kleine meerprijs extra toppings populariteit van de zaak logor bezorging en afhaal voeg altijd een menu flyer toe aan een bestelling • creeer de beleving van een restaurant aan huis • eventuele actie-korting voor de volgende bestelling biofood nl