Bidfood - Geldig van 12.09 tot 02.10.2022

marco agema is voormalig eigenaar van de 'snackbar van de toekomst' en adviseert tie ondernemers over duurzaam transparantie en specialisatie belangrijker dan ooit zoek de verdieping wat houdt ons tegen? we moeten onszelf opnieuw uitvinden; inzien waar de pijnpunten zitten en van dááruit actie ondernemen dat is slecht voor het milieu én binnenkort misschien wel durf transparant te zijn en zoek de verdieping!" bidfood marco agema corona tot het stikstof-probleem en de olie en grondstoffen rijzen de pan uit ik ben ervan overtuigd dat je als ondernemer alléén kunt overleven door duurzame keuzes te maken." 'duurzaam kiezen en is het om nu de goede keuzes te maken? de concurrentie én de uitdagingen verwacht ik dat veel zaken je een sterk assortiment hebt en maak daar het verschil mee de prijs is dan minder belangrijk dan je verhaal en de verantwoorde keuzes die je maakt." wat bedoelt u daarmee? q&a "ga niet mee met de grote molen en besef welke rol je wilt innemen in is transparantie zo belangrijk; zoek uit waar je producten vandaan komen